Tisdags Hjältar

Hejsan alla bloggare idag har jag varit på hellas (Hellas Gården) med kompisarna Ammi och Mandy =) vi var där för att min pappa jobbar där han äger resturangen då som heter Stor Stugan=]  vi hade jätteroligt vi hoppade från bryggan och simmade jättelångt ut i vattnet och solade så klart <3 Och sen råkade vi tappa min lillebrors vatten pistol så denflöt ut i vattnet och till andra sidan sjön, och vi försökte komma i kapp den men vi hann inte så jag och Robin sbrang runt sjön medans Ammi och Mandy simmade över. Och sen så åkte den in bland en massa Näcktrosblad men mina Ammi och Mandy simmade in och hämtade den ändå fast det var läskigt, Mandy fastnade med foten i ett av bladen så hon drogs ner under vattnet men kom låss till slut. Och de är världens bästa kompisar och modigaste de är bara bäst, så för mig är dagens hjältar MANDY & AMMI ni är bäst!!! <3 <3 <3 ♥♥




Kramizzz Ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0