Fredag

Hejsan alla bloggare idag är det Fredag och jag har varit hemma hela dagen och det har blixtrat och åskat =(
Och jag måste säga fårlåt för att jag glömde att skriva på min blogg i går det var inte meningen jag var så upptagen=/
Idag så har jag ätit på mc donalds och så har jag hjälpt till att få bort en över svämning=) det var ganska äkligt jag och mina kompisar Ammi och Mandy var ute och gick och så var det en rondell som var full med vatten det kanske var 1 dm jupt, och så var det för att brunnen hade täpts igen av löv och andra äkliga saker =( och vi plockade upp det med händerna =( men till slut så kom två men som jobbade med att fixa sådant så det hjälpte till som tur var men vi behövde helt klart ducha sen för vi var helt smutsiga och äkliga=( men vi bidragit med någoting idag=)  <3



Kramizzz Ellen ♥ <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0